اجرای طرح تلاوت نور در دهه کرامت 

اجرای طرح تلاوت نور در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
لیلی بزم آور گفت: برپایی جشن میلاد امام رضا (ع) یکی از ویژه برنامه های این دهه مبارک است که امشب همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در خصوص برنامه های کانون شهید عزیزپور در دهه کرامت، گفت: برپایی جشن میلاد امام رضا (ع) یکی از ویژه برنامه های این دهه مبارک است که امشب همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: از برنامه های این جشن، مولودی خوانی و سخنرانی درباره کرامات و فضائل حضرت رضا (ع) است.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت اجرای روزانه طرح تلاوت نور است که ثواب قرائت آیات قرآن کریم به روح منور حضرات فاطمه معصومه (س)، امام رضا(ع) و احمدبن موسی بن كاظم (ع) هدیه می شود.


بزم آور ابراز کرد: تداوم طرح شنبه های کتاب نیز از برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه کرامت است و در همین راستا امشب یک کتاب درباره زندگی حضرت معصومه (س) و یک کتاب نیز از زندگی امام رضا (ع) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد به نمازگزاران معرفی می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت تاکید کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه کتب حوزه دین و مذهب اجرا می شود تا از این طریق نمازگزاران با سبک زندگی و سیره رضوی بیشتر آشنا شوند.


وی اظهار کرد: همچنین هم زمان با آغاز دهه کرامت، طرح قرائت صلوات خاصه و زیارت نامه امام رضا (ع) آغاز شده و هر شب راس ساعت ۲۰ اجرا می شود و بر همین اساس بچه های مسجد در منازل خود با قرائت این صلوات و زیارت نامه از راه دور دست ادب بر سینه گذاشته و زائر کوی امام هشتم می شوند.


بزم آور ادامه داد: البته در دهه کرامت هر شب صلوات خاصه امام رضا (ع) از گلدسته های مسجد محله نیز پخش می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت عنوان کرد: انتشار کلیپ و عکس نوشت با موضوع دهه کرامت از دیگر برنامه های کانون به مناسبت بزرگداشت این دهه مبارک است.


وی در خاتمه مشارکت اعضای کانون در برنامه های مسجد را مطلوب برشمرد و یادآور شد: در آستانه دهه کرامت به همت اعضای کانون، مسجد فضاسازی و آذین بندی شد.

پایان پیام/ 586